דרושים תעסוקה

 

דרוש/ה עובד/ת משקל

תיאור התפקיד:

אחריות כוללת על שקילת המשאיות הנכנסות והיוצאות מהאתר והזנת נתונים.

מתן שירות ללקוחות האתר.

תיאום טלפוני בין לקוחות האתר למועצת בני שמעון.

ביצוע עבודות מזכירות: סריקת מסמכים, הזנת נתונים למחשב, שליחת פקסים, מענה טלפוני.

כפיפות ארגונית: מנכ"ל דודאים.

השכלה: תיכונית מלאה.

דרישות התפקיד:

עבודה בסביבת עבודה ממחושבת. 

שליטה בהדפסה והזנת נתונים למחשב. 

עבודה בשעות לא שגרתיות.

עבודה במשמרות בימים א-ו.

שירותיות ואדיבות.

כישורים אישיים: אמינות ומהימנות אישית, קפדנות ודייקנות בביצוע, כושר למידה, סדר וניקיון יכולת ארגון ותכנון, פיקוח ובקרה.

מצבי תפקיד: התמודדות עם לחץ ושחיקה, טיפול בו זמנית במספר נושאים, התמדה, יכולת פתרון בעיות.

תחילת עבודה: מיידית.

קורות חיים ניתן להעביר למייל בכתובת: dudaim@bns.org.il

יש לצרף לפנייה עותק של תעודות והמלצות בציון שם המשרה.

עובד/ת אחזקה לאתר דודאים

לחברה הכלכלית בני שמעון

מספר מכרז- 2021-393

דרוש/ה עובד/ת אחזקה לאתר דודאים

תיאור תפקיד:
– ביצוע עבודות אחזקה ותשתית באתר דודאים.
– תפעול הציוד באתר דודאים לרבות: משאבות, מגופים, גנרטורים , ועוד.
– ביצוע עבודות אחזקה בקווי המיון לרבות : מסועים , נפות, מערכות שימון ועוד.
– עבודה ופיקוח על כלי צמ"ה.
– פיקוח והנעת קבלנים.
– ביצוע סיור ומעקב ברמה היומית על פי נהלי החברה.

דרישות תפקיד:
– ידע טכני.
– יכולת טכנית והבנה תהליכית.
– ביצוע משימות הדורשות מאמץ פיזי.
– עבודה בשעות לא שגרתיות.

תנאי סף:
– רישיון נהיגה בתוקף – חובה.
– 12 שנות לימוד – יתרון .
– אישור עבודה בגובה – יתרון
– רקע בעבודות מסגרות – יתרון
– היכרות עם תוכנות אופיס – יתרון.

ניסיון מקצוע:
– ניסיון של 4 שנים בעבודה במטמנת פסולת או תחום דומה – יתרון.

כישורים אישיים: אמינות ומהימנות אישית, סדר וניקיון, שקדנות וחריצות, כושר למידה.
כפיפות ארגונית: מנהל מחלקת אחזקה.
היקף משרה: 100% מלאה.
תחילת עבודה : מיידי

קורות חיים יש להעביר עד תאריך ה- 27/10/21 נא לצרף לפניה עותק של תעודות, אישורים
לניסיון מקצועי והמלצות. (פניה שתגיע ללא תעודות מתאימות לא תטופל)
ניתן להגיש בלינק: כאן

ניתן גם לכתובת: misra@bns.org.il 

רכז/ת גבייה ותשלומים

לחברה הכלכלית בני שמעון

מספר מכרז- 2021-407
דרוש/ה רכז/ת גבייה ותשלומים
תיאור תפקיד:
– מתן שרות ומענה פרונטלי וטלפוני לפניות לקוחות קיימים וחדשים של החברה.
– ביצוע גבייה על פי דוחות גיול וחייבים.
– קבלת תשלומים, רישום יומי וביצוע הפקדות.
– הפקת אישורים בהתאם לנהלי החברה.
– הפקת דוחות יומיים וחודשיים, דוחות בקרה ומעקב לפי הצורך.
– פתיחת הזמנות ללקוחות.
– עבודה מול אתרי החברה השונים.
– ניהול הנתונים במערכת הרישום החשבונאי .
– עריכת התאמות עם בנקים, ספקים, קבלנים וגופים הקשורים בחברה.
דרישות תפקיד:
– ניסיון בגבייה/הנה"ח/עבודה מול חייבים
– ממשקי עבודה למול הנהלת החשבונות, ואגף הכספים.
– ידע והפעלת מחשב בתוכנות office .
– יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת ותוכנות גבייה/הנה"ח.
– יכולת עבודה בצוות ותודעת שרות לקוחות.
– בעל/ת כושר ארגון, סדר וניהול.
– ניידות חובה.
– אקסל ברמה גבוהה.
תנאי סף:
– השכלה תיכונית מלאה.
– תעודת הנה"ח 1 ו- 2 .
– ניסיון בפועל ורקע בהנה"ח בחברה.
– תואר ראשון – יתרון
– ניסיון בעבודה עם מערכות ERP , פריוריטי – יתרון
כישורים אישיים: אמינות ומהימנות אישית, סדר וניקיון, יכולות לימוד גבוה, שקדנות וחריצות,
יכולת ביטוי בכתב ובע"פ, כושר למידה.
כפיפות ארגונית: סמנכ"ל הכספים של החברה.
היקף משרה: 100% מלאה ונכונות לשעות נוספות
תחילת עבודה: מידי, העבודה במשרדי החברה באזור התעשייה עידן הנגב.

קורות חיים יש להעביר עד תאריך ה-4/11/21. 

נא לצרף לפניה עותק של תעודות, אישורים לניסיון מקצועי והמלצות. (פניה שתגיע ללא תעודות מתאימות לא תטופל)
ניתן להגיש בלינק: כאן

הערות :
1. בהתאם לתקנות העיריות (מכרזים לקבלת עובדים) התשפ"א – 2021 תינתן עדיפות למועמד
המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם (חרדים ,עולים חדשים, בעלי מוגבלויות, עולים
מאתיופיה) אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
2. בכל מקום בו מפורט תיאור תפקידים בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה. הזדמנות שווה
ניתנת לאישה ולגבר, בעלי כישורים מתאימים להתמודדות על אותה משרה.
3. מועמד/ת שימצא / שתימצא מתאים/מה למלא המשרה המוכרזת , אפשר שיידרש/שתידרש
לעבור מבחן התאמה.
4 . מינוי המועמד/ת יהיה בכפוף להיעדר ניגוד עניינים בין מילוי התפקיד ע"י המועמד/ת לבין
ענייניו/ענייניה האחרים ובכפוף לסייגים להעסקת קרובי משפחה; בהתאם להוראות הדין,
הנחיות וחוזרי מנכ"ל של משרד הפנים.

סגנ/ית מנהל אגף מעבדות

לחברה הכלכלית בני שמעון

מספר מכרז- 2021-408
דרוש/ה סגנ/ית מנהל אגף מעבדות
תיאור תפקיד:

1.סיוע למנהל האגף בניהול האגף ובתכנון המדיניות.
א. מילוי מקום מנהל האגף בהיעדרו.
ב. סיוע במיפוי כלל הפעולות הנדרשות לביצוע עבודת האגף.
ג. סיוע בגיבוש תכנית העבודה, כולל לוחות זמנים, יעדים ויעדי ביניים.
ד. ביצוע תפקידים שונים בהתאם להוראות מנהל האגף.
2.פיקוח ובקרה על ביצוע העבודה השוטפת ביחידה
א. מעקב אחר ביצוע הנחיות מנהל האגף.
ב. פיקוח על ההתקדמות בביצוע התכניות בהתאם למדדי הביצוע.
ג. הנחיית עובדי האגף בנוגע לביצוע תכנית העבודה.
ד. עדכון מטרות התכנית בהתאם להתפתחויות בכפוף לאישור מנהל האגף.
3.ניהול מחלקה באגף
א. הגדרת מטרות המחלקה תוך שימוש בסטנדרטים ספציפיים וברי מדידה.
ב. ניסוח תכנית פעולה הכוללת מטרות ויעדים, אמצעים למימושם, תחומי אחריות ומערכת
בקרה.
ג. מיפוי כלל הפעולות הנדרשות לביצוע עבודת המחלקה.
ד. הצגת מדיניות הרשות לעובדי המחלקה והנחייתם בביצוע המטלות.
ה. הנחית עובדי המחלקה בנוגע לגיבוש תכנית העבודה, כולל לוחות זמנים, יעדים ויעדי
ביניים.
ו. עדכון מטרות תכנית העבודה בהתאם להתפתחויות.
ז. הגדרת מבנה המחלקה, כולל חלוקת אחריות וסמכויות.
ח. הקצאת משאבים וכלים נוספים הדרושים לביצוע עבודת המחלקה.
ט. ווידוא ביצוע ההנחיות.
4. תיקוף שיטות קיימות וחדשות
5. אישור תוצאות
6. מענה מקצועי ללקוחות
7. טיפול בתלונות לקוח
8. ניהול הבטיחות של עובדי המעבדה

דרישות תפקיד:
דרישות תפקיד:
– ניידות חובה
– ייצוגיות
– שירותיות
– סדר וארגון
– יכולת הובלה
– עבודה בשעות בלתי שגרתיות
תנאי סף:
השכלה:
– בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ, באחד או יותר מהתחומים הבאים: הנדסה, אדריכלות או תכנון ערים.
– או הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 33 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג-27/7.
– או תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל
– או אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 21 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר.
ניסיון מקצועי: ניסיון מקצועי
– עבור בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית כאמור לעיל: ארבע שנות ניסיון בתחום העיסוק
הרלוונטי.
– עבור הנדסאי רשום: חמש שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.
– עבור טכנאי רשום: שש שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.

ניסיון ניהולי:
– שנתיים ניסיון בניהול צוות עובדים מקצועיים בכפיפות ישירה.

דרישות נוספות:
– היכרות עם יישומי OFFICE
– כישורים אישיים: אמינות ומהימנות אישית, סדר וניקיון, יכולות לימוד גבוה, שקדנות וחריצות,
יכולת ביטוי בכתב ובע"פ, כושר למידה.
כפיפות ארגונית: מנהלת אגף מעבדות של החברה.
היקף משרה: 100% מלאה ונכונות לשעות נוספות.
תחילת עבודה: מיידי, העבודה במעבדת שדה גילת, צומת גילת.

קורות חיים יש להעביר עד תאריך ה 15/11/21 נא לצרף לפניה עותק של תעודות, אישורים
לניסיון מקצועי והמלצות. (פניה שתגיע ללא תעודות מתאימות לא תטופל)
ניתן להגיש בלינק: כאן

הערות:
1. בהתאם לתקנות העיריות (מכרזים לקבלת עובדים) התשפ"א – 2021 תינתן עדיפות למועמד
המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם (חרדים, עולים חדשים, בעלי מוגבלויות, עולים
מאתיופיה) אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
2. בכל מקום בו מפורט תיאור תפקידים בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה. הזדמנות שווה ניתנת לאישה ולגבר, בעלי כישורים מתאימים להתמודדות על אותה משרה.
3. מועמד/ת שימצא/שתימצא מתאים/מה למלא המשרה המוכרזת, אפשר שיידרש/שתידרש
לעבור מבחן התאמה.
4. מינוי המועמד/ת יהיה בכפוף להיעדר ניגוד עניינים בין מילוי התפקיד ע"י המועמד/ת לבין
ענייניו/ענייניה האחרים ובכפוף לסייגים להעסקת קרובי משפחה; בהתאם להוראות הדין,
הנחיות וחוזרי מנכ"ל של משרד הפנים.